Gårdagens ridning/teori!

Fredag igår ju och på fredar rider jag ju. På lektionen skulle vi ha teori, men det var så härligt väder så vi red ut och hade lite uteritts-säkerhets-teori. Vad man skulle göra om hästen stegra osv. På denna roliga lektion tog jag med mig Qey Back ut på. Trodde hon skulle vara med bockig och så men hon var jätte fin. Stadig i formen. Ställde dock inga högre krav på henne men jag flyttade för skänkeln och gjorde lite öppnor och slutor! Enda gången hon bockade var faktiskt i skritten då den bakom mig kom för nära!!



Fick tyvär inga bilder på Qey Back men bjuder istället på en annan bild från januari^^

Fotade även en stor häst hopp grupp igår kväll, slänger kanske upp några bilder senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0