Get to know me!

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter:
Mikaela

Smeknamn:
Mickan, Mickis och Ella.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Without You med Mötley Crue

Beroende av:
Hästar! Ibland cola...

Vad tror folk om dig:
Men hur ska jag kunna veta det?

Stämmer det:
-

Vad får du oftast komplimanger för:
En duktig och snäll tjej.

Vad säger du för att imponera på någon:
Oj, varierar.

Hur imponerar man på dig:
Klarar något som jag själv tycker är svårt.

Brukar du skratta för dig själv:
Otroligt ofta :D gäller att vara glad!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
Vi träffas 8 imorgon :) <3 (Ska iväg på tävling)

Var bor du:
I Sverige

Trivs du där:
Om jag gör!

Äger du några converse:
Klart jag gör.

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider!

Brukar du bli för full:
Hahah nej?

Är du allergisk mot något:
Ne.

Hur svarar du i mobilen:
Aa, Hej det är Mikaela!

Antal timmar sömn inatt:
7 timmar kanske?

Brukar du komma i tid:
Haha när det gäller ridningen så ja alltid, gäller det skolan så nej. Hahah

När mår du bra:
När jag är i stallet!

När blev du fotad senast:
Oj, vet inte haha!

Hur känner du dig nu:
Glad :)

Vanligaste färg på dina kläder:
Blå!

Vad tycker du om fötter:
Kunde ha vart bättre.

Vad saknar du:
En kall cola...

Hade du en bra kväll igår:
Ne den var läskig...

Favorit dryck på morgonen:
Cola, haha!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt tio.

Är du blyg:
Verkligen inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej tyvärr :(

Är du nöjd med ditt liv:
Om jag är, älskar de :D

Är du bortskämd:
Nej inte enligt mig själv i allafall ;)

Vad gör du i morgon:
Ska på hopptävling :)

Vilken kändis i ridsporten tycker du är en bra förebild:
Rolf-Göran Bengtsson har bra inställning :)

Vad längtar du till:
Sommaren !



Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0