Måndagens ridning!

Red Eternity i måndags hon var lite speciell då. Började att rida barbacka för att dressyra lite på utebanan. Men då blev hon lite knäpp, hon sprang bara ifrån arbetet och började stegra o.O. Hon brukar vara pigg men inte så pigg och hon brukar absolut inte stegra! Sprang då in och hämtade sadeln för jag hade inte lust att ramla av. Gick sedan ut igen för att fortsätta dressyra och då stegrade hon inte men hon fortsatte att springa. Fick då hjälp av Olivia med att longera henne så att hon skulle bli av med lite energi! Efter ett tag med longeringen så blev hon lung och då kände jag att jag inte ville fotsätta dressyra för jag ville sluta när hon var som lungnast och finast! Red sedan ut en liten stund med Olivia och då hoppade jag en liten stock för att avsluta!



Gammal bild från en hoppträning ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0